Zobrazeno 1 - 10
of 44
pro vyhledávání: '"Chen Chwen Jen"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Procedia - Social and Behavioral Sciences 6 November 2013 97:691-699
Publikováno v:
Education & Information Technologies; Feb2023, Vol. 28 Issue 2, p1427-1453, 27p
Publikováno v:
Family and Community Health, 2009 Jul 01. 32(3), 228-237.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44954777
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Academic Research in Business and Social Sciences. 11
“Prepare for the new norm” is a common saying among Malaysians since the federal government introduced the Movement Control Order on March 18th, 2020. Among the many enforced measures to control the spread of the Covid-19 virus are the stay-at-ho
Publikováno v:
Lecture Notes in Electrical Engineering ISBN: 9789811500572
Shared single display support the learning environment through multiple devices like mouse, keyboard or mobile phone. To what extend it is useful for university learning? We had identified some challenges in using shared single display. This paper re
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::7fe7a3e5dee03151c5d65a29e50e1e27
https://doi.org/10.1007/978-981-15-0058-9_59
https://doi.org/10.1007/978-981-15-0058-9_59
Autor:
Chen Chwen Jen, Loren Pang
Publikováno v:
Education and Information Technologies. 23:1023-1042
Currently available web page accessibility guidelines focus more on reading and writing, with inadequate attention to other aspects of online learning such as computer-mediated communication. This study aims to explore the engagement of Malaysia seco
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.