Zobrazeno 1 - 10
of 332
pro vyhledávání: '"Chen, Tianwen"'
Customer service is how companies interface with their customers. It can contribute heavily towards the overall customer satisfaction. However, high-quality service can become expensive, creating an incentive to make it as cost efficient as possible
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2405.00801
Publikováno v:
In Advances in Space Research 15 July 2024 74(2):764-783
Autor:
Chen, Mingming, Su, Bihang, Wu, Huiying, Dai, Yawen, Chen, Tianwen, Fu, Fengfu, Lin, Zhenyu, Dong, Yongqiang
Publikováno v:
In Talanta 1 February 2024 268 Part 1
Autor:
Liu, Changqing, Cheng, Hai, Wu, Yixin, Chen, Tianwen, Deng, Lina, Zhang, Li, Feng, Gongneng, Liang, Huixing, Li, Hongshan
Publikováno v:
In Ocean and Coastal Management 1 January 2024 247
Autor:
Chen, Tianwen1 (AUTHOR) 2015180414@yctei.edu.cn, Zhou, Ronghu1 (AUTHOR), Chen, Haoliang2 (AUTHOR), Liu, Changqing3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Intelligent & Fuzzy Systems. 2024, Vol. 46 Issue 1, p1753-1769. 17p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Journal of Colloid And Interface Science April 2021 587:121-130
Autor:
Jai, Tun-Min (Catherine), Fang, Dan, Bao, Forrest S., James, Russell N., III, Chen, Tianwen, Cai, Weidong
Publikováno v:
In Journal of Interactive Marketing February 2021 53:66-79