Zobrazeno 1 - 10
of 290
pro vyhledávání: '"Chen, Peng‐Yu"'
Autor:
Chen, Peng-Yu, Peng, Wen-Hsiao
Video has become the predominant medium for information dissemination, driving the need for efficient video codecs. Recent advancements in learned video compression have shown promising results, surpassing traditional codecs in terms of coding effici
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2309.05382
Autor:
Ho, Yung-Han, Lin, Chih-Hsuan, Chen, Peng-Yu, Chen, Mu-Jung, Chang, Chih-Peng, Peng, Wen-Hsiao, Hang, Hsueh-Ming
This paper proposes a learning-based video compression framework for variable-rate coding on YUV 4:2:0 content. Most existing learning-based video compression models adopt the traditional hybrid-based coding architecture, which involves temporal pred
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2210.08225
This paper presents an end-to-end learning-based video compression system, termed CANF-VC, based on conditional augmented normalizing flows (CANF). Most learned video compression systems adopt the same hybrid-based coding architecture as the traditio
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2207.05315
Autor:
Huang, Jhih-Jhong, Chen, Peng-Yu
Publikováno v:
In Progress in Nuclear Energy December 2024 177
Publikováno v:
In Soil Dynamics and Earthquake Engineering October 2024 185
Publikováno v:
In Journal of Luminescence August 2024 272
Autor:
CHEN, PENG-YU, 陳芃瑀
107
This study uses the motivation, participation, and performance framework proposed by Roberts (2006) as the research framework. The Construct include Peer reputation, Social ased benefit, individual self-learning norms, social learning norms
This study uses the motivation, participation, and performance framework proposed by Roberts (2006) as the research framework. The Construct include Peer reputation, Social ased benefit, individual self-learning norms, social learning norms
Externí odkaz:
http://ndltd.ncl.edu.tw/handle/9x3by5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.