Zobrazeno 1 - 10
of 65
pro vyhledávání: '"Chen, Hai Yun"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Medical Case Reports; 9/14/2024, p1-5, 5p
Autor:
Ruan, Li-Jun1,2 (AUTHOR), Chen, Hai-Yun2,3 (AUTHOR), Xu, Wei2 (AUTHOR), Song, Zhi-Jun1 (AUTHOR) songzj430@aliyun.com, Jiang, Ren-Wang2 (AUTHOR) songzj430@aliyun.com
Publikováno v:
Molecules. Nov2022, Vol. 27 Issue 22, p7671. 17p.
Autor:
Chen, Shao-Ming, Du, Jian-Wei, Jin, Yu-Ming, Qiu, Li, Du, Zhong-Hua, Li, Dan-Dan, Chen, Hai-Yun, Watanabe, Chiho, Umezaki, Masahiro
Publikováno v:
Asia Pacific Journal of Public Health, 2015 Oct 01. 27(7), 715-722.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26725652
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Trauma Case Reports August 2024 52
Publikováno v:
In Trauma Case Reports April 2023 44
Publikováno v:
Medicine
Background: Previous clinical trials indicated that duloxetine may be effective in the treatment of osteoarthritis (OA) pain. This meta-analysis is conducted to evaluate short term analgesic effect and safety of duloxetine in the treatment of OA. Met
Autor:
Chen, Hai-Yun, 陳海韻
107
The study is to link the idea of 2D painting to 3D dancing. The course is based under the Performing Arts course and is for a group of eighth grade students in Taiwan. The research is to allow students to explore the idea and to improve thei
The study is to link the idea of 2D painting to 3D dancing. The course is based under the Performing Arts course and is for a group of eighth grade students in Taiwan. The research is to allow students to explore the idea and to improve thei
Externí odkaz:
http://ndltd.ncl.edu.tw/handle/hn478a