Zobrazeno 1 - 10
of 66
pro vyhledávání: '"Chen, Chi‐Han"'
Autor:
Tsai, Szu-Ying a, b, c, Hsu, Jui-Yun b, Lin, Ching-Huang d, e, Kuo, Yen-Chun a, Chen, Chi-Han a, Chen, Hsing-Yuan a, Liu, Shu-Jung f, Chien, Kuo-Liong b, g, h, ⁎
Publikováno v:
In International Journal of Cardiology Cardiovascular Risk and Prevention December 2024 23
Autor:
CHEN, CHI-HAN, 陳祈翰
105
As times are changing with each passing day, the popularity of the Internet and the convenience brought about by it rises. Consumers can use the Internet to enjoy an easy shopping process and convenient online marketing services. Internet sh
As times are changing with each passing day, the popularity of the Internet and the convenience brought about by it rises. Consumers can use the Internet to enjoy an easy shopping process and convenient online marketing services. Internet sh
Externí odkaz:
http://ndltd.ncl.edu.tw/handle/mp7u97
Publikováno v:
Wireless Networks (10220038); Dec2024, Vol. 30 Issue 9, p7293-7303, 11p
Autor:
Yeh, Teng-Kuang a, 1, Song, Jen-Shin a, 1, Chang, Po-Wei a, Yu, Jin-Chen c, Chang, Chia-Hwa d, Liao, Fang-Yu a, Tien, Ya-Wen a, Kuppusamy, Ramajayam a, Li, An-Siou a, Chen, Chi-Han a, Chen, Chieh-Wen a, Lin, Li-Mei a, Chang, Hsin-Huei a, Huang, Chih-Hsiang a, Yao, Jau-Ying a, Wu, Mine-Hsine a, Peng, Yi-Hui a, Hsueh, Ching-Cheng a, Hsiao, Wen-Chi a, Chen, Pei-Husan a, Lin, Chin-Yu a, Hsieh, Su-Huei a, Shih, Chuan a, Hung, Ming-Shiu a, ∗∗, Wu, Su-Ying a, ∗∗∗, Kuo, Ching-Chuan a, e, ∗∗∗∗, Ueng, Shau-Hua a, b, ∗
Publikováno v:
In European Journal of Medicinal Chemistry 5 February 2022 229
Autor:
Chen, Chi-Han, 陳祈涵
102
In the era of globalization, brand management has become more important for companies. Understanding true voice of customers toward brand enables companies to build an ideal brand and increase customers’ perception on brand value, and in t
In the era of globalization, brand management has become more important for companies. Understanding true voice of customers toward brand enables companies to build an ideal brand and increase customers’ perception on brand value, and in t
Externí odkaz:
http://ndltd.ncl.edu.tw/handle/67422609306136992973
Autor:
Chen, Chi-han
This research is mainly through research and data analysis from the world's major tourism master advanced to the national tourism policy, observe the revitalization of tourism, by advanced countries for effective tourism policies and strategies for t
Publikováno v:
International Journal of Reliability, Quality & Safety Engineering; Apr2024, Vol. 31 Issue 2, p1-18, 18p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.