Zobrazeno 1 - 10
of 25
pro vyhledávání: '"Chekalina, Tatiana"'
Autor:
Chekalina, Tatiana
Tourism destinations all over the world increasingly embrace marketing and branding practices traditionally utilized by businesses. However, the literature on customer-based brand equity modelling and measurement for tourism destinations lacks the co
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:miun:diva-24832
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Rapporten redovisar en nationell enkätundersökning över svenskarnas friluftsliv år 2018. Friluftsliv i olika former är en populär fritidssysselsättning bland svenskarna, vilken kan beskrivas som ”vistelse utomhus i natur- eller kulturlandska
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______681::24667d6767b8d5650fa5c5c0326298e6
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:naturvardsverket:diva-9097
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:naturvardsverket:diva-9097
Autor:
Davidov, Denis, Chekalina, Tatiana
Publikováno v:
Baltic Region, 2, 46-51
The article offers a pragmatic approach to certain aspects of cross-border regionalisation. The marketing component of Euroregion development and the implementation of cross-border cooperation projects are considered as key directions of the joint ac
Externí odkaz:
http://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/25479
Autor:
Chekalina, Tatiana1
Publikováno v:
Proceedings of the Second International Conference: Human Resources: The Main Factor of Regional Development. 2007, p86-96. 11p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.