Zobrazeno 1 - 10
of 24
pro vyhledávání: '"Cheffy, Ian"'
Autor:
Cheffy, Ian
Taking a view of literacy as a communicative practice, in which a learned skill is applied by individual people in their particular social contexts, this thesis examines the understandings of literacy of people in a village in northern Cameroon and e
Externí odkaz:
https://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.524748
Autor:
Trudell, Joel, Cheffy, Ian
Publikováno v:
International Review of Education / Internationale Zeitschrift für Erziehungswissenschaft / Revue Internationale de l'Education, 2019 Jan 01. 65(3), 409-425.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45201188
Publikováno v:
International Review of Education / Internationale Zeitschrift für Erziehungswissenschaft / Revue Internationale de l'Education, 2019 Jan 01. 65(3), 341-349.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45201185
Autor:
Trudell, Joel, Cheffy, Ian
Publikováno v:
International Review of Education / Internationale Zeitschrift für Erziehungswissenschaft / Revue Internationale de l'Education, 2017 Jan 01. 63(5), 745-766.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44980135
Autor:
Cheffy, Ian P.1 ian_cheffy@sil.org
Publikováno v:
International Review of Education / Internationale Zeitschrift für Erziehungswissenschaft. Jun2022, Vol. 68 Issue 3, p493-496. 4p.
Autor:
Cheffy, Ian, Furlong, Tara
Publikováno v:
RaPAL Journal; Spring2020, Issue 100 (I), p51-54, 4p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Cheffy, Ian
Taking a view of literacy as a communicative practice, in which a learned skill is applied by individual people in their particular social contexts, this thesis examines the understandings of literacy of people in a village in northern Cameroon and e
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______201::16360275ee7f90e40757fdaf5d44757a
https://eprints.lancs.ac.uk/id/eprint/67671/
https://eprints.lancs.ac.uk/id/eprint/67671/
Autor:
McCaffery, Juliet, Cheffy, Ian
Publikováno v:
RaPAL Journal; Winter2017, Issue 93, p74-79, 6p