Zobrazeno 1 - 10
of 19
pro vyhledávání: '"Che, Shengbing"'
Autor:
Kao, Youchen1 (AUTHOR), Che, Shengbing1 (AUTHOR) t20050514@csuft.edu.cn, Zhou, Sha2 (AUTHOR), Guo, Shenyi1 (AUTHOR), Zhang, Xu1 (AUTHOR), Wang, Wanqin1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Scientific Reports. 7/16/2024, Vol. 14 Issue 1, p1-17. 17p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
2010 5th International Conference on Computer Science & Education.
According to the structure analysis of Portable Execute File and its own characteristics, a software watermark framework model was put forward. By adding a new section used for storing control code and extracting feature information from the original
Publikováno v:
2009 International Conference on Networks Security, Wireless Communications and Trusted Computing.
Image compression operator based on discrete cosine transform was brought up. A securer scrambling locational operator was put forward based on the concept of anti-tamper radius. The basic idea of the algorithm is that it first combined image block c
Publikováno v:
CSSE (3)
Embedding watermark based on the attacks' characteristic was brought up, and it brought forward the region division algorithm and the double steps embedding method, put forward the characteristic and its representation in DWT transform domain based o
Autor:
Che, Shengbing, Liu, Yan
Publikováno v:
Advances in Mechanical & Electronic Engineering (9783642315152); 2012, p545-549, 5p
Autor:
Che, ShengBing, Jin, Shuai
Publikováno v:
Advances in Future Computer & Control Systems (9783642293863); 2012, p621-628, 8p
Publikováno v:
2010 5th International Conference on Computer Science & Education (ICCSE); 2010, p1367-1372, 6p