Zobrazeno 1 - 10
of 112
pro vyhledávání: '"Chazan‐Cohen, Rachel"'
Autor:
FISK, ELEANOR1, CHAZAN-COHEN, RACHEL2
Publikováno v:
Children & Libraries: The Journal of the Association for Library Service to Children. Summer2024, Vol. 22 Issue 2, p6-13. 8p.
Autor:
Raikes, Helen, Chazan-Cohen, Rachel, Harden, Brenda Jones, Byrd, Joseph, Svoboda, Elizabeth, Welch, Greg, Esteraich, Jan, Deming, Joan, Duncan, Aimee Drouin, Escalante, Elsa
Publikováno v:
In Early Childhood Research Quarterly Q2 2023 63:299-312
Autor:
Lippard, Christine N., Vallotton, Claire D., Fusaro, Maria, Chazan-Cohen, Rachel, Peterson, Carla A., Kim, Loria, Cook, Gina A.
Publikováno v:
Journal of Early Childhood Teacher Education; Jul-Sep2024, Vol. 45 Issue 3, p371-395, 25p
Autor:
Green, Beth L., Ayoub, Catherine, Bartlett, Jessica Dym, Furrer, Carrie, Chazan-Cohen, Rachel, Buttitta, Katherine, Von Ende, Adam, Koepp, Andrew, Regalbuto, Eric
Publikováno v:
In Children and Youth Services Review November 2020 118
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Love, John M., Harrison, Linda, Sagi-Schwartz, Abraham, van IJzendoorn, Marinus H., Ross, Christine, Ungerer, Judy A., Raikes, Helen, Brady-Smith, Christy, Boiler, Kimberly, Brooks-Gunn, Jeanne, Constantine, Jill, Kisker, Ellen Eliason, Paulsell, Diane, Chazan-Cohen, Rachel
Publikováno v:
Child Development, 2003 Jul 01. 74(4), 1021-1033.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3696200
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Green, Beth L., Ayoub, Catherine, Bartlett, Jessica Dym, Furrer, Carrie, Von Ende, Adam, Chazan-Cohen, Rachel, Klevens, Joanne, Nygren, Peggy
Publikováno v:
In Children and Youth Services Review October 2015 57:40-49
A large body of research has documented the developmental risks associated with economic disadvantage during early childhood. Theory and evidence suggest that these income-based gaps influence caregiving environments, and thus children’s developmen
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::7129bafc3a8a31f66c6c787199ec99f9
Autor:
Green, Beth L., Ayoub, Catherine, Bartlett, Jessica Dym, Von Ende, Adam, Furrer, Carrie, Chazan-Cohen, Rachel, Vallotton, Claire, Klevens, Joanne
Publikováno v:
In Children and Youth Services Review July 2014 42:127-135