Zobrazeno 1 - 10
of 26
pro vyhledávání: '"Chaves, Leticia"'
Autor:
Chaves, Letícia S., Oliveira, Antonio C.P., Pinho, Samara S., Sousa, Gabrielle C., Oliveira, Ana P., Lopes, André L.F., Pacheco, Gabriella, Nolêto, Isabela R.S.G., Nicolau, Lucas A.D., Ribeiro, Fábio O.S., Sombra, Venicios G., Araújo, Thais D.S., Leite, José R.S.A., Alves, Even H.P., Vasconcelos, Daniel F.P., Filho, José D.B.M., Paula, Regina C.M., Silva, Durcilene A., Medeiros, Jand V.R.
Publikováno v:
In International Journal of Biological Macromolecules March 2024 260 Part 1
Autor:
Lopes, André Luis Fernandes, Araújo, Andreza Ketly da Silva, Chaves, Letícia de Sousa, Pacheco, Gabriella, Oliveira, Ana Patrícia de, Silva, Katriane Carvalho da, Oliveira, Antonio Carlos Pereira de, Aquino, Cristhyane Costa de, Gois, Marcelo Biondaro, Nicolau, Lucas Antonio Duarte, Medeiros, Jand Venes Rolim
Publikováno v:
In European Journal of Pharmacology 5 December 2023 960
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Arouca, Marcelo, Mendes, Rafael, Grossi, Guilherme, Jorge, Mateus, Drumond, Henrique, Manussakis, Livia, De Oliveira, Luis Henrique, Chaves, Leticia, Da Cruz, Amanda Cássia, Alves, Claudia, Costa, Luciana
Publikováno v:
In Annals of Hepatology February 2024 29 Supplement 1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Romeu, Marceli Lucia Paveglio, Alves, Simone Silva, Stoll, Vitor Garcia, Chaves, Leticia Leite
Publikováno v:
Research, Society and Development; Vol. 11 No. 2; e59311226215
Research, Society and Development; Vol. 11 Núm. 2; e59311226215
Research, Society and Development; v. 11 n. 2; e59311226215
Research, Society and Development
Universidade Federal de Itajubá (UNIFEI)
instacron:UNIFEI
Research, Society and Development; Vol. 11 Núm. 2; e59311226215
Research, Society and Development; v. 11 n. 2; e59311226215
Research, Society and Development
Universidade Federal de Itajubá (UNIFEI)
instacron:UNIFEI
This study presents an excerpt of the studies developed in a Professional Master's Degree in Education, linked to a university located in the extreme south of Brazil. The objective was to identify the perception of educators from a bilingual school a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::48db129e4ca2c02c1f1262a4b630c360
https://rsdjournal.org/index.php/rsd/article/view/26215
https://rsdjournal.org/index.php/rsd/article/view/26215
Autor:
Alves, Simone Silva, Freitas, Ana Paula Almeida, Stoll, Vitor Garcia, Chaves, Leticia Leite, Pacheco, Janice da Silva
Publikováno v:
Research, Society and Development; Vol. 10 No. 12; e350101220676
Research, Society and Development; Vol. 10 Núm. 12; e350101220676
Research, Society and Development; v. 10 n. 12; e350101220676
Research, Society and Development
Universidade Federal de Itajubá (UNIFEI)
instacron:UNIFEI
Research, Society and Development; Vol. 10 Núm. 12; e350101220676
Research, Society and Development; v. 10 n. 12; e350101220676
Research, Society and Development
Universidade Federal de Itajubá (UNIFEI)
instacron:UNIFEI
This research aims to identify and analyze which public educational policies guide emergency remote teaching during the Covid-19 pandemic in the city of Jaguarão/RS. Therefore, a study was carried out in official documents dealing with this theme. M
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::48694e0b33a45632e908b6e0761d0c23
https://rsdjournal.org/index.php/rsd/article/view/20676
https://rsdjournal.org/index.php/rsd/article/view/20676
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.