Zobrazeno 1 - 10
of 29
pro vyhledávání: '"Chavanovanich J"'
Almost two billion people use Facebook every day, but relatively few studies have examined the ways that culture shapes its use, and in turn, its associations with well-being. Our 1-week daily diary study sought to extend this literature by comparing
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1154::12c8c643e4496ccd768e7e7932cb7efb
http://hdl.handle.net/11375/28714
http://hdl.handle.net/11375/28714
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
O'Brien WH; Bowling Green State University, USA. Electronic address: wobrien@bgsu.edu., Peijsel C; Chiang Mai University, Thailand., Koerten HR; University of Wisconsin - Madison, USA., Boonyarit I; Chiang Mai University, Thailand., Lim CX; Bowling Green State University, USA., Chavanovanich J; Chulalongkorn University, Thailand.
Publikováno v:
Behaviour research and therapy [Behav Res Ther] 2023 May; Vol. 164, pp. 104305. Date of Electronic Publication: 2023 Mar 24.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mueller EA; Bowling Green State University, United States., Suvanbenjakule P; Chulalongkorn University, Thailand., Lim CX; Bowling Green State University, United States., O'Brien WH; Bowling Green State University, United States., Chavanovanich J; Chulalongkorn University, Thailand., Jarukasemthawee S; Chulalongkorn University, Thailand., Pisitsungkagarn K; Chulalongkorn University, Thailand., Suavansri P; Chulalongkorn University, Thailand.
Publikováno v:
Data in brief [Data Brief] 2022 Aug; Vol. 43, pp. 108390. Date of Electronic Publication: 2022 Jun 14.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of the Faculty of Education, Beni Suef University. 1/20/2023, Vol. 20 Issue 116, Part 3, p82-109. 28p.