Zobrazeno 1 - 10
of 946
pro vyhledávání: '"Chau, P. C."'
Autor:
Rosset, Corby, Chung, Ho-Lam, Qin, Guanghui, Chau, Ethan C., Feng, Zhuo, Awadallah, Ahmed, Neville, Jennifer, Rao, Nikhil
Existing question answering (QA) datasets are no longer challenging to most powerful Large Language Models (LLMs). Traditional QA benchmarks like TriviaQA, NaturalQuestions, ELI5 and HotpotQA mainly study ``known unknowns'' with clear indications of
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2402.17896
Publikováno v:
ACL 2024
Transformer-based language models (LMs) are inefficient in long contexts. We propose Dodo, a solution for context compression. Instead of one vector per token in a standard transformer model, Dodo represents text with a dynamic number of hidden state
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2310.02409
Autor:
Xu, Canwen, Rosset, Corby, Chau, Ethan C., Del Corro, Luciano, Mahajan, Shweti, McAuley, Julian, Neville, Jennifer, Awadallah, Ahmed Hassan, Rao, Nikhil
Alignment serves as an important step to steer large language models (LLMs) towards human preferences. In this paper, we propose an automatic way to construct contrastive data for LLM, using preference pairs from multiple models of varying strengths
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2310.02263
Autor:
Chau, Ethan C., Smith, Noah A.
Publikováno v:
Workshop on Multilingual Representation Learning (2021) 51-61
Pretrained multilingual language models have become a common tool in transferring NLP capabilities to low-resource languages, often with adaptations. In this work, we study the performance, extensibility, and interaction of two such adaptations: voca
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2106.09063
Publikováno v:
Findings of ACL: EMNLP (2020) 1324-1334
Pretrained multilingual contextual representations have shown great success, but due to the limits of their pretraining data, their benefits do not apply equally to all language varieties. This presents a challenge for language varieties unfamiliar t
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2009.14124
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.