Zobrazeno 1 - 10
of 270
pro vyhledávání: '"ChatGPT in assessment"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Zuckerman, Matthew1 matthew.zuckerman@ucdenver.edu, Flood, Ryan1, Tan, Rachael J. B.1, Kelp, Nicole1,2, Ecker, David J.1, Menke, Jonathan1, Lockspeiser, Tai3
Publikováno v:
Medical Teacher. Nov2023, Vol. 45 Issue 11, p1224-1227. 4p.
Autor:
Minelle, Federico1 minelle@di.uniroma1.it, Stolfi, Franco2,3 stolfi@prsmonitor.it
Publikováno v:
PM World Journal. May2023, Vol. 12 Issue 5, p1-20. 20p.
Publikováno v:
Journal of University Teaching & Learning Practice; 2023, Vol. 20 Issue 3, preceding p1-19, 21p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kanık, Mehmet
Publikováno v:
International Journal of Assessment Tools in Education; Sep2024, Vol. 11 Issue 3, p608-621, 14p
Autor:
Kyung-Mi O
Publikováno v:
Language Testing in Asia, Vol 14, Iss 1, Pp 1-17 (2024)
Abstract This study examines the efficacy of artificial intelligence (AI) in creating parallel test items compared to human-made ones. Two test forms were developed: one consisting of 20 existing human-made items and another with 20 new items generat
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d647f4490eb04d4a9c7069e33789671b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.