Zobrazeno 1 - 10
of 56
pro vyhledávání: '"Chasteen, Stephanie V."'
This paper describes the current evaluation of the Physics and Astronomy New Faculty Workshop (NFW) as a case-study in evaluation of professional development workshops. We describe a The-ory of Action (ToA) for the workshop, and the evaluation method
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10150/622891
http://arizona.openrepository.com/arizona/handle/10150/622891
http://arizona.openrepository.com/arizona/handle/10150/622891
Autor:
Chasteen, Stephanie V.
Publikováno v:
Digital Dissertations Database. Restricted to UC campuses..
Thesis (Ph.D.)-University of California, Santa Cruz, 2005.
Typescript. Includes bibliographical references. Also available online. Restricted to UC campuses.
Typescript. Includes bibliographical references. Also available online. Restricted to UC campuses.
Externí odkaz:
http://uclibs.org/PID/11984
Autor:
Wilcox, Bethany R., Caballero, Marcos D., Baily, Charles, Sadaghiani, Homeyra, Chasteen, Stephanie V., Ryan, Qing X., Pollock, Steven J.
The use of validated conceptual assessments alongside more standard course exams has become standard practice for the introductory courses in many physics departments. These assessments provide a more standard measure of certain learning goals, allow
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1410.3854
Autor:
Chasteen, Stephanie V., Perkins, Katherine K., Beale, Paul D., Pollock, Steven J., Wieman, Carl E.
Publikováno v:
Journal of College Science Teaching, 2011 Mar 01. 40(4), 24-30.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/42992874
Publikováno v:
In Solar Energy Materials and Solar Cells 2008 92(6):651-659
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Code, Warren J, Chasteen, Stephanie V
Publikováno v:
The Western Conference on Science Education
Educational change efforts focused at the department level can be powerful. Positive outcomes, however, are not automatic. In this poster, we share some of the big lessons learned from the Science Education Initiatives founded by Carl Wieman at the U
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1548::fde2d1899e79eb9f2fd455cf6c11627c
https://ir.lib.uwo.ca/wcse/WCSENineteen/Thursday/37
https://ir.lib.uwo.ca/wcse/WCSENineteen/Thursday/37
Autor:
Stains, Marilyne, Harshman, Jordan, Barker, Megan K., Chasteen, Stephanie V., Cole, Renée, DeChenne-Peters, Sue Ellen, Eagan, M. Kevin, Esson, Joan M., Knight, Jennifer K., Laski, Frank A., Levis-Fitzgerald, Marc, Lee, Christopher J., Lo, Stanley M., McDonnell, Lisa M., McKay, Timothy A., Michelotti, Nicole, Palmer, Michael S., Plank, Kathryn M., Rodela, Tamara M., Sanders, Erin R., Schimpf, Natalie G., Schulte, Patricia M., Smith, Michelle, Stetzer, MacKenzie, Stewart, Jackie, Valkenburgh, Blaire Van, Vinson, Erin, Weir, Laura K., Wendel, Paul J., Wheeler, Lindsay B., Young, Anna M.
National and local initiatives focused on the transformation of STEM teaching in higher education have multiplied over the last decade. These initiatives often focus on measuring change in instructional practices, but it is difficult to monitor such
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pmid________::741693d354b70f55f8878621eb2d1447
https://europepmc.org/articles/PMC6310123/
https://europepmc.org/articles/PMC6310123/