Zobrazeno 1 - 10
of 44
pro vyhledávání: '"Charlton, Jenna"'
Publikováno v:
Child Language Teaching & Therapy; Oct2024, Vol. 40 Issue 3, p238-255, 18p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Language & Communication Disorders
Background Many healthcare and educational services providers have undergone a rapid transition from a face-to-face to a tele-practice mode of service delivery in the context of the COVID-19 outbreak. This, in turn, has led to a need to understand be
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
McKean, Cristina, Watson, Rose, Charlton, Jenna, Roulstone, Sue, Holme, Caitlin, Gilroy, Victoria, Law, James
Additional file 3. GUIDED checklist.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::1e63d40eac7d59f209f4da6103ec5c13
Autor:
McKean, Cristina, Watson, Rose, Charlton, Jenna, Roulstone, Sue, Holme, Caitlin, Gilroy, Victoria, Law, James
Additional file 2. The intervention presentation, content and materials for each step of the intervention.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::7a804c7252c6904d3417a852213567a8