Zobrazeno 1 - 10
of 107
pro vyhledávání: '"Charles, Joanna M."'
Autor:
Albustami, Mohammed, Hartfiel, Ned, Charles, Joanna M., Powell, Richard, Begg, Brian, Birkett, Stefan T., Nichols, Simon, Ennis, Stuart, Hee, Siew Wan, Banerjee, Prithwish, Ingle, Lee, Shave, Rob, McGregor, Gordon *, Edwards, Rhiannon T. *
Publikováno v:
In Archives of Physical Medicine and Rehabilitation April 2024 105(4):639-646
Autor:
Edwards, Rhiannon T., Ezeofor, Victory, Bryning, Lucy, Anthony, Bethany F., Charles, Joanna M., Weeks, Andrew
Publikováno v:
In European Journal of Obstetrics & Gynecology and Reproductive Biology April 2023 283:149-157
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Clarkson, Suzy, Bowes, Lucy, Coulman, Elinor, Broome, Matthew R, Cannings-John, Rebecca, Charles, Joanna M, Edwards, Rhiannon Tudor, Ford, Tamsin, Hastings, Richard P, Hayes, Rachel, Patterson, Paul, Segrott, Jeremy, Townson, Julia, Watkins, Richard, Badger, Julia, Hutchings, Judy, Stand Together Team
BACKGROUND: Reducing bullying is a public health priority. KiVa, a school-based anti-bullying programme, is effective in reducing bullying in Finland and requires rigorous testing in other countries, including the UK. This trial aims to test the effe
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::30359b75618592693e619661cddfb8b8
https://www.repository.cam.ac.uk/handle/1810/341463
https://www.repository.cam.ac.uk/handle/1810/341463
Autor:
Pell, Bethan, Hawkins, Jemma, Cannings-John, Rebecca, Charles, Joanna M., Hallingberg, Britt, Moore, Graham, Roberts, Joan, van Sluijs, Esther, Morgan, Kelly
Additional file 1. SPIRIT Checklist.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::1333b7b669b19d3b50a63f6a132b5baa
Autor:
Pell, Bethan, Hawkins, Jemma, Cannings-John, Rebecca, Charles, Joanna M., Hallingberg, Britt, Moore, Graham, Roberts, Joan, van Sluijs, Esther, Morgan, Kelly
Additional file 2. Intervention logic model.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::0aa573d6ab1b3b00293756dfc60fc0ae
Autor:
Pell, Bethan, Hawkins, Jemma, Cannings-John, Rebecca, Charles, Joanna M., Hallingberg, Britt, Moore, Graham, Roberts, Joan, van Sluijs, Esther, Morgan, Kelly
Additional file 3. Overview of contents contained within Study Manuals and Guides.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::3a9c433464a5d156016a7be9848c890c
Autor:
Charles, Joanna M.1 j.charles@bangor.ac.uk, Harrington, Deirdre M.2, Davies, Melanie J.2,3, Edwardson, Charlotte L.2, Gorely, Trish4, Bodicoat, Danielle H.2, Khunti, Kamlesh2,3, Sherar, Lauren B.5, Yates, Thomas2, Edwards, Rhiannon Tudor1
Publikováno v:
PLoS ONE. 8/16/2019, Vol. 14 Issue 8, p1-17. 17p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.