Zobrazeno 1 - 10
of 65
pro vyhledávání: '"Charish, Jason"'
Autor:
Aubry, Arthur, Pearson, Joel D., Charish, Jason, Yu, Tao, Sivak, Jeremy M., Xirodimas, Dimitris P., Avet-Loiseau, Hervé, Corre, Jill, Monnier, Philippe P., Bremner, Rod
Publikováno v:
In Cell Reports 29 August 2023 42(8)
Autor:
Mokady, Daphna1 (AUTHOR) daphna@endogena.com, Charish, Jason1 (AUTHOR), Barretto-Burns, Patrick1 (AUTHOR), Grisé, Kenneth N.2 (AUTHOR), Coles, Brenda L. K.2 (AUTHOR), Raab, Susanne3 (AUTHOR), Ortin-Martinez, Arturo1 (AUTHOR), Müller, Alex3 (AUTHOR), Fasching, Bernhard3 (AUTHOR), Jain, Payal1 (AUTHOR), Drukker, Micha3 (AUTHOR), van der Kooy, Derek2 (AUTHOR), Steger, Matthias3 (AUTHOR) daphna@endogena.com
Publikováno v:
International Journal of Molecular Sciences. Feb2024, Vol. 25 Issue 3, p1521. 19p.
Autor:
Charish, Jason
Several genes thought to confer susceptibility to dyslexia have been identified, and the purpose of this study is to 1) determine the expression pattern of one of these gene products and 2) characterize the function of the product of one of these gen
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1807/29509
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Aubry, Arthur, Pearson, Joel D., Charish, Jason, Yu, Tao, Sivak, Jeremy M., Xirodimas, Dimitris P., Avet-Loiseau, Hervé, Corre, Jill, Monnier, Philippe P., Bremner, Rod
Publikováno v:
In Cell Reports 27 February 2024 43(2)
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Harada, Hidekiyo1 (AUTHOR) hidekiyo.harada@uhnresearch.ca, Charish, Jason1 (AUTHOR), Monnier, Philippe P.1,2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Development, Growth & Differentiation. Aug2020, Vol. 62 Issue 6, p391-397. 7p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.