Zobrazeno 1 - 10
of 22
pro vyhledávání: '"Charalampous, E."'
Publikováno v:
Community Ecology, 2018 Jan 01. 19(2), 107-115.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/90025458
The synthesis and characterization of the monoanionic heterotrimetallic (d8···d0···d10) complexes [L2Rh(μ-S)2M(μ-S)2CuCl]− (L = P(OPh)3, P(O-o-Tol)3 (P(O-o-CH3C6H4)3), P(OMe)3, P(OEt)3, P(OiPr)3; L2 = COD (1,5-cyclooctadiene), cis-dppen (ci
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2127::60ec20a59e5ab601878a0db8782bdcd6
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:3025508
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:3025508
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Assistive Technologies
PurposeThis study aims to investigate the effects of the use of symbols in the development of young children's ability to form questions in mainstream early‐childhood education. Hypotheses examined whether the use of graphic symbols help 3. 5‐5 y
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::73be3d09c2266eb91058dd5dabaffba0
https://gnosis.library.ucy.ac.cy/handle/7/37467
https://gnosis.library.ucy.ac.cy/handle/7/37467
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Charalampous, E., Psimoulis, P., Guillaume, S., Spiridonakos, M., Klis, R., Bürki, B., Rothacher, M., Chatzi, E., Luchsinger, R., Feltrin, G.
Publikováno v:
Applied Geomatics; Jun2015, Vol. 7 Issue 2, p91-101, 11p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.