Zobrazeno 1 - 10
of 25
pro vyhledávání: '"Characteristic boundary condition"'
Publikováno v:
Communications in Computational Physics, 33(1), 101-117. Global Science Press
We present the development of a non-reflecting boundary condition, based on the Local One-Dimensional Inviscid (LODI) approach, for Lattice Boltzmann Models working with multi-speed stencils. We test and evaluate the LODI implementation with numerica
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Edmond K. Shehadi, Edwin van der Weide
Publikováno v:
AIAA Scitech 2021 Forum
AIAA Scitech 2021 Forum, 1-19
STARTPAGE=1;ENDPAGE=19;TITLE=AIAA Scitech 2021 Forum
AIAA Scitech 2021 Forum, 1-19
STARTPAGE=1;ENDPAGE=19;TITLE=AIAA Scitech 2021 Forum
In an effort to implement non-reflective boundary conditions (NRBCs) in the context of the high-order discontinuous Galerkin (dG) finite element method (FEM), the perfectly matched layer (PML) and the Navier-Stokes characteristic boundary condition (
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gunasekaran, Barani
Combustion instabilities (thermo-acoustic pressure oscillations) have been recognised for some time as a problem limiting the development of low emissions (e.g., lean burn) gas turbine combustion systems, particularly for aviation propulsion applicat
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.554111