Zobrazeno 1 - 10
of 2 040
pro vyhledávání: '"Character animation"'
Autor:
Yuanliang Wei, Zhe Zhao
Publikováno v:
Journal of Intelligent Systems, Vol 33, Iss 1, Pp 191-206 (2024)
Despite the advancements in modern computer hardware and software, the creation of digital animation still demands a substantial investment of both manpower and time. This article aimed to explore how artificial intelligence (AI) technology can be co
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5a4b5e779ce34aff853fdfbdb6288907
Publikováno v:
Graphical Models, Vol 134, Iss , Pp 101222- (2024)
This paper addresses the problem of animating a person in static images, the core task of which is to infer future poses for the person. Existing approaches predict future poses in the 2D space, suffering from entanglement of pose action and shape. W
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/dfaec70255844b51b0467914352f6b95
Publikováno v:
Applied Sciences, Vol 14, Iss 16, p 7234 (2024)
Besides video content, a significant part of entertainment is represented by computer games and animations such as cartoons. Creating such entertainment is based on two fundamental steps: asset generation and character animation. The main problem ste
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0e8207c8e9d34619817fdcd6836327a6
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 11, Pp 9942-9956 (2023)
We propose a method for interactively generating a character motion that follows a user-specified path based on motion matching. Unlike basic motion matching that finds the best frame considering only the current state and current control input, our
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7b7b974160344e7d933b3e5a6222e73c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Applied Sciences, Vol 13, Iss 13, p 7566 (2023)
Pose recognition in character animations is an important avenue of research in computer graphics. However, the current use of traditional artificial intelligence algorithms to recognize animation gestures faces hurdles such as low accuracy and speed.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8f81cd10752b49218320a60e66c47771