Zobrazeno 1 - 10
of 39
pro vyhledávání: '"Chaouali, W."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Chaouali, W., Hammami, S.M., Cristóvão Veríssimo, J.M., Harris, L.C., El-Manstrly, D., Woodside, A.G.
This study uncovers the impact of combined dark triad personality traits, firm's power, and customer demographic characteristics. It uses a sample of 263 restaurant customers. The findings include customer configurations indicating misbehavior and no
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::11f3d8563eec0ced5425f81babb9599b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Chaouali W., El Hedhli K.
Purpose: The purpose of this paper is to address the following question: Can a bank capitalize on its well-established self-service technologies (SSTs) in order to entice customers to adopt a newly introduced SST, namely, mobile banking More specific
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1664::3676a7a90d16e763a3e6960fd0011d39
https://hdl.handle.net/10576/14454
https://hdl.handle.net/10576/14454