Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"Chanvin, Mathilde"'
Autor:
Chanvin, Mathilde1 (AUTHOR) mchanvin@gmail.com, Lamarque, François1 (AUTHOR), Diko, Nona1 (AUTHOR), Agil, Muhammad1,2 (AUTHOR), Micheletta, Jérôme1,3 (AUTHOR), Widdig, Anja1,4,5,6 (AUTHOR) anja.widdig@eva.mpg.de
Publikováno v:
International Journal of Primatology. Aug2023, Vol. 44 Issue 4, p743-763. 21p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Whitehouse, Jamie, Waller, Bridget M., Chanvin, Mathilde, Wallace, Emma K., Schel, Anne M., Peirce, Kate, Mitchell, Heidi, Macri, Alaina, Slocombe, Katie
Publikováno v:
PLoS ONE, Vol 9, Iss 11, p e113395 (2014)
PLoS ONE
Whitehouse, J, Waller, B M, Chanvin, M, Wallace, E K, Schel, A M, Peirce, K, Mitchell, H, Macri, A & Slocombe, K 2014, ' Evaluation of public engagement activities to promote science in a zoo environment ', PLoS One, vol. 9, no. 11, e113395, pp. e113395 . https://doi.org/10.1371/journal.pone.0113395
PLoS ONE
Whitehouse, J, Waller, B M, Chanvin, M, Wallace, E K, Schel, A M, Peirce, K, Mitchell, H, Macri, A & Slocombe, K 2014, ' Evaluation of public engagement activities to promote science in a zoo environment ', PLoS One, vol. 9, no. 11, e113395, pp. e113395 . https://doi.org/10.1371/journal.pone.0113395
Scientists are increasing their efforts to promote public engagement with their science, but the efficacy of the methods used is often not scientifically evaluated. Here, we designed, installed and evaluated the educational impact of interactive game
Autor:
Dweck, Carol, Hoskins, Sherria, Nye, Joanna, Warren, Frances, Mason-Apps, Emily, Devonshire, V. Ictoria, Chanvin, Mathilde, Müllensiefen, Daniel, Harrison, Peter, Caprini, Francesco, Fancourt, Amy
Publikováno v:
Impact (2514-6955); Spring2018, Issue 2, p41-46, 6p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.