Zobrazeno 1 - 10
of 168
pro vyhledávání: '"Chanton, JP"'
Autor:
Wilson, RM, Zayed, AA, Crossen, KB, Woodcroft, B, Tfaily, MM, Emerson, J, Raab, N, Hodgkins, SB, Verbeke, B, Tyson, G, Crill, P, Saleska, S, Chanton, JP, Rich, VI, IsoGenie Project Coordinators, IsoGenie Project Field Team
Publikováno v:
PloS one, vol 16, iss 2
PLoS ONE, Vol 16, Iss 2, p e0245857 (2021)
PLoS ONE
PLoS ONE, Vol 16, Iss 2, p e0245857 (2021)
PLoS ONE
Mechanisms controlling CO2and CH4production in wetlands are central to understanding carbon cycling and greenhouse gas exchange. However, the volatility of these respiration products complicates quantifying their rates of production in the field. Att
Autor:
Klapstein, SJ, Turetsky, MR, McGuire, AD, Harden, JW, Czimczik, CI, Xu, X, Chanton, JP, Waddington, JM
Publikováno v:
Klapstein, SJ; Turetsky, MR; McGuire, AD; Harden, JW; Czimczik, CI; Xu, X; et al.(2014). Controls on methane released through ebullition in peatlands affected by permafrost degradation. Journal of Geophysical Research: Biogeosciences, 119(3), 418-431. doi: 10.1002/2013JG002441. UC Irvine: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/7pk481z7
Permafrost thaw in peat plateaus leads to the flooding of surface soils and the formation of collapse scar bogs, which have the potential to be large emitters of methane (CH4) from surface peat as well as deeper, previously frozen, permafrost carbon
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::23c108ae7fa647bd986ee42734f98292
http://www.escholarship.org/uc/item/7pk481z7
http://www.escholarship.org/uc/item/7pk481z7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.