Zobrazeno 1 - 10
of 44
pro vyhledávání: '"Chantas, Giannis"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gerodimos, Theofanis, Asvestas, Anastasios, Mastrotheodoros, Georgios P., Chantas, Giannis, Liougos, Ioannis, Likas, Aristidis, Anagnostopoulos, Dimitrios F.
Publikováno v:
Journal of Imaging; May2022, Vol. 8 Issue 5, p147-147, 15p
Autor:
Ververidis, Dimitrios, Chantas, Giannis, Migkotzidis, Panagiotis, Anastasovitis, Eleftherios, Papazoglou-Chalikias, Anastasios, Nikolaidis, Efstathios, Nikolopoulos, Spiros, Kompatsiaris, Ioannis, Mavromanolakis, Georgios, Thomsen, Line Ebdrup, Yannakakis, Georgios N., Müller, Marc, Hadiji, Fabian, Liapis, Antonios, Interactive Collaborative Learning 2018 (ICL 2018)
Publikováno v:
The Challenges of the Digital Transformation in Education ISBN: 9783030119348
Interactive Collaborative Learning, 2018
Interactive Collaborative Learning, 2018
This paper focuses on the design and implementation of a tool that allows educators to author 3D virtual labs. The methodology followed is based on web 3D frameworks such as three.js and WordPress that allowed us to develop simplified interfaces for
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::69c700f688a42f0464d8ea9f878e6bf8
Autor:
Sotiris Manitsaris, Joëlle Tillmane, Michela Ott, Claire Pillot-Loiseau, Marilena Alivizatou-Barakou, Alexandros Kitsikidis, Francesca Pozzi, L. Buchman, Kosmas Dimitropoulos, Martine Adda-Decker, Filareti Tsalakanidou, Vasileios Charisis, Yilmaz Erdal, Leontios J. Hadjileontiadis, Samuel Dupont, Stelios Hadjidimitriou, Spiros Nikolopoulos, Nikos Grammalidis, Athanasios Manitsaris, Christina Volioti, Bruce Denby, Samer Al Kork, Benjamin Picart, Chantas Giannis, Marius Cotescu
Publikováno v:
Mixed Reality and Gamification for Cultural Heritage ISBN: 9783319496061
Mixed Reality and Gamification for Cultural Heritage
M. Ioannides et al. (eds.). Mixed Reality and Gamification for Cultural Heritage, Springer International Publishing, pp.129-158, 2017, 978-3-319-49606-1. ⟨10.1007/978-3-319-49607-8_5⟩
Mixed Reality and Gamification for Cultural Heritage
M. Ioannides et al. (eds.). Mixed Reality and Gamification for Cultural Heritage, Springer International Publishing, pp.129-158, 2017, 978-3-319-49606-1. ⟨10.1007/978-3-319-49607-8_5⟩
International audience; Intangible Cultural Heritage (ICH) is a relatively recent term coined to represent living cultural expressions and practices, which are recognised by communities as distinct aspects of identity. The safeguarding of ICH has bec
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::b1feb1d3b425f9b73274ef84dc1af6cd
https://doi.org/10.1007/978-3-319-49607-8_5
https://doi.org/10.1007/978-3-319-49607-8_5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Karavarsamis, Sotiris, Ververidis, Dimitrios, Chantas, Giannis, Nikolopoulos, Spiros, Kompatsiaris, Yiannis
Publikováno v:
2016 14th International Workshop on Content-Based Multimedia Indexing (CBMI); 2016, p1-6, 6p
Publication in the conference proceedings of EUSIPCO, Florence, Italy, 2006
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::3dad36988af53cbcde74a4ab48fb7557
Publikováno v:
2015 IEEE International Conference on Rehabilitation Robotics (ICORR); 2015, p796-802, 7p
Autor:
Chantas, Giannis, Kitsikidis, Alexandros, Nikolopoulos, Spiros, Dimitropoulos, Kosmas, Douka, Stella, Kompatsiaris, Ioannis, Grammalidis, Nikos
Publikováno v:
Computer Vision - ECCV 2014 Workshops: Zurich, Switzerland, September 6-7 & 12, 2014, Proceedings, Part II; 2015, p355-369, 15p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.