Zobrazeno 1 - 10
of 72
pro vyhledávání: '"Chandna, J"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Craik, R, Volvert, ML, Koech, A, Jah, H, Pickerill, K, Abubakar, A, D'Alessandro, U, Barratt, B, Blencowe, H, Bone, JN, Chandna, J, Gladstone, M, Khalil, A, Li, L, Magee, LA, Makacha, L, Mistry, HD, Moore, S, Roca, A, Salisbury, TT, Temmerman, Marleen, Toudup, D, Vidler, M, von Dadelszen, Peter
Publikováno v:
WELLCOME OPEN RESEARCH
Background: PRECISE-DYAD is an observational cohort study of mother-child dyads running in urban and rural communities in The Gambia and Kenya. The cohort is being followed for two years and includes uncomplicated pregnancies and those that suffered
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::83a5050b6ceafa46b9819ca4b0596573
https://biblio.ugent.be/publication/01GQ28TWYADK837H4NWESXCAJ0/file/01GQ28XJA98HN7YJAS5953FSK7
https://biblio.ugent.be/publication/01GQ28TWYADK837H4NWESXCAJ0/file/01GQ28XJA98HN7YJAS5953FSK7
Autor:
Nezafat Maldonado, B.1 (AUTHOR), Chandna, J.1 (AUTHOR), Gladstone, M.1 (AUTHOR) M.J.Gladstone@liverpool.ac.uk
Publikováno v:
Cambridge Prisms: Global Mental Health. 2019, Vol. 6, p1-24. 24p.
The authors would like to correct the funding statement. Currently it reads as 'Funding: This supplement has been made possible by funding support from the Bernard van Leer Foundation. Saving Brains impact and process evaluation funded by Grand Chall
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::cc2590cb0816c31d496f5b423a7ef4a9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.