Zobrazeno 1 - 10
of 38
pro vyhledávání: '"Chander, Ankush"'
Large Language Models (LLMs) have succeeded considerably in In-Context-Learning (ICL) based summarization. However, saliency is subject to the users' specific preference histories. Hence, we need reliable In-Context Personalization Learning (ICPL) ca
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2410.00149
Personalized summarization models cater to individuals' subjective understanding of saliency, as represented by their reading history and current topics of attention. Existing personalized text summarizers are primarily evaluated based on accuracy me
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2407.00453
Autor:
Yousef, Yazan Abu, Bagchee-Clark, Ashis, Walters, Krista, Green, Mary, Salib, Mary, Chander, Ankush, Law, Madelyn P., Refaei, Mohammad
Publikováno v:
Quality Management in Health Care; Oct-Dec2024, Vol. 33 Issue 4, p278-285, 8p
Autor:
Chander, Ankush
Unfractionated heparin (UFH) is used as an adjunct during thrombolytic therapy. However, its use is associated with many clinical limitations, such as the inability to inhibit fibrin-bound coagulation factors, increasing the potential for sustained p
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/11375/13086
Autor:
Chander, Ankush
Publikováno v:
IndraStra Global.
In this article we evaluate and report the effectiveness of various available resources includingMachine translation systems(MTS) and machine readable dictionaries in the retrievalof Indian language documents. Machine translation systems lend themsel
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.