Zobrazeno 1 - 10
of 56
pro vyhledávání: '"Chance, Beth"'
Autor:
Tintle, Nathan, Clark, Jake, Fischer, Karen, Chance, Beth, Cobb, George, Roy, Soma, Swanson, Todd, VanderStoep, Jill
The recent simulation-based inference (SBI) movement in algebra-based introductory statistics courses (Stat 101) has provided preliminary evidence of improved student conceptual understanding and retention. However, little is known about whether thes
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1802.09455
Publikováno v:
Journal of Statistics & Data Science Education; 2024, Vol. 32 Issue 4, p405-415, 11p
The use of simulation-based methods for introducing inference is growing in popularity for the Stat 101 course, due in part to increasing evidence of the methods ability to improve students' statistical thinking. This impact comes from simulation-bas
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1508.00543
Autor:
Chance, Beth, Peck, Roxy
The 2000 ASA Guidelines for Undergraduate Statistics majors aimed to provide guidance to programs with undergraduate degrees in statistics as to the content and skills that statistics majors should be learning. With new guidelines forthcoming, it is
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1412.7261
Autor:
Chance, Beth L., Rossman, Allan J.
Publikováno v:
The American Statistician, 2001 May 01. 55(2), 140-144.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/2686001
Autor:
Rossman, Allan J., Chance, Beth L.
Publikováno v:
The College Mathematics Journal, 1999 Sep 01. 30(4), 297-305.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/2687668
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Chance, Beth, Peck, Roxy
Publikováno v:
The American Statistician, 2015 Nov 01. 69(4), 409-416.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/24592142
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.