Zobrazeno 1 - 10
of 61
pro vyhledávání: '"Chana, S."'
Autor:
Max, Chana S.1 shiffyjay@gmail.com, McCoy-Dailey, Keisha2 keeshee34@gmail.com
Publikováno v:
Qualitative Report. Jan2024, Vol. 29 Issue 1, p103-115. 13p.
Publikováno v:
In British Journal of Oral & Maxillofacial Surgery December 2021 59(10):1248-1252
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Teachers' Perceptions of the Home-School Collaboration: Enhancing Learning for Children with Autism.
Autor:
Josilowski, Chana S.1 shiffyjay@gmail.com
Publikováno v:
Qualitative Report. Dec2019, Vol. 24 Issue 12, p3008-3021. 16p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Chana S. Josilowski
Publikováno v:
The Qualitative Report.
This study aimed to explore the relationship between teachers and students’ families and address the deficiencies in the body of research regarding the performance gap between children with autism and their age-equivalent peers. The research questi
Autor:
Chana S. Josilowski, Wendy A. Morris
Publikováno v:
The Qualitative Report.
Although inclusive classrooms provide unique opportunities for students with autism spectrum disorder (ASD), these students face barriers during the initial transition from self-contained classrooms (Sanahuja-Gavaldà, Olmos-Rueda, & Morón-Velasco,
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.