Zobrazeno 1 - 10
of 34
pro vyhledávání: '"Chan WWL"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Cheung SK; Department of Early Childhood Education/Centre for Child and Family Science/Centre for Educational and Developmental Sciences, The Education University of Hong Kong, Hong Kong, China., Kwan JLY; Department of Psychology/Analytics\Assessment Research Centre/Centre for Psychosocial Health, The Education University of Hong Kong, Hong Kong, China., Chan WWL; Department of Special Education and Counselling, The Education University of Hong Kong, Hong Kong, China., Kum BHC; Department of Early Childhood Education, The Education University of Hong Kong, Hong Kong, China., Ho PL; Department of Early Childhood Education, The Education University of Hong Kong, Hong Kong, China.
Publikováno v:
The British journal of educational psychology [Br J Educ Psychol] 2024 Oct 27. Date of Electronic Publication: 2024 Oct 27.
Autor:
Poon K; School of Education, University of New South Wales, Sydney, Australia. keanpoon@gmail.com., Ho MSH; Department of Special Education and Counselling, The Education University of Hong Kong, Hong Kong SAR, China., Wang LC; Department of Special Education and Counselling, The Education University of Hong Kong, Hong Kong SAR, China., Lee HM; School of Education, University of New South Wales, Sydney, Australia., Lau WKW; School of Nursing and Health Studies, Department of Health Sciences, Hong Kong Metropolitan University, Hong Kong SAR, China., Chan WWL; Department of Special Education and Counselling, The Education University of Hong Kong, Hong Kong SAR, China.
Publikováno v:
BMC psychology [BMC Psychol] 2024 Oct 18; Vol. 12 (1), pp. 574. Date of Electronic Publication: 2024 Oct 18.
Autor:
Cheung SK; Department of Early Childhood Education, The Education University of Hong Kong, Hong Kong, China., Chan WWL; Department of Special Education and Counselling, The Education University of Hong Kong, Hong Kong, China., Fong RW; Department of Curriculum and Instruction, The Education University of Hong Kong, Hong Kong, China.
Publikováno v:
The British journal of educational psychology [Br J Educ Psychol] 2024 Sep; Vol. 94 (3), pp. 700-716. Date of Electronic Publication: 2024 Mar 13.