Zobrazeno 1 - 10
of 1 109
pro vyhledávání: '"Chan, Teresa"'
Publikováno v:
Journal of Medical Internet Research, Vol 22, Iss 9, p e21416 (2020)
BackgroundRecent medical education literature pertaining to professional identity development fails to reflect the impact social media has on professional identity theory. Social media is transforming the field of medicine, as the web-based medium is
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c4c42df5436f49f79967e27f0a94247a
Autor:
Thoma, Brent, Sanders, Jason L., Lin, Michelle, Paterson, Quinten S., Steeg, Jordon, Chan, Teresa M.
Publikováno v:
Western Journal of Emergency Medicine, Vol 16, Iss 2, Pp 242-249 (2015)
Introduction: The number of educational resources created for emergency medicine and critical care (EMCC) that incorporate social media has increased dramatically. With no way to assess their impact or quality, it is challenging for educators to rece
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/15f6b0676896423da46118821761a805
Autor:
de Wit, Kerstin, Tran, Anna, Clayton, Natasha, Seeburruth, Darshana, Lim, Rodrick K., Archambault, Patrick M., Chan, Teresa M., Rang, Louise C.F., Gray, Sara, Ritchie, Kerri, Gérin-Lajoie, Caroline, Mercuri, Mathew
Publikováno v:
In Annals of Emergency Medicine June 2024 83(6):576-584
Autor:
Preiksaitis, Carl, Krzyzaniak, Sara, Bowers, Kaitlin, Little, Andrew, Gottlieb, Michael, Mannix, Alexandra, Gisondi, Michael A., Chan, Teresa M., Lin, Michelle
Publikováno v:
In Annals of Emergency Medicine November 2023 82(5):598-607
Autor:
Lin, Michelle, Phipps, Mina, Chan, Teresa M., Thoma, Brent, Nash, Christopher J., Yilmaz, Yusuf, Chen, David, He, Shuhan, Gisondi, Michael A.
Publikováno v:
In Annals of Emergency Medicine July 2023 82(1):55-65
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.