Zobrazeno 1 - 5
of 5
pro vyhledávání: '"Chan, Kin Chung Jacky"'
Publikováno v:
In Cognition August 2023 237
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Barokova, Mihaela, Asana U. Okocha, Singh, Leher, Yuen, Francis, Baumgartner, Heidi A., Chuan-Peng, Hu, Ben, Rodrigo Dal, Chan, Kin Chung Jacky, Bazhydai, Marina, Franchin, Laura, Soderstrom, Melanie, Sheskin, Mark, Alcock, Katie, Carstensen, Alexandra, Frank, Michael C., Lew-Williams, Casey, Omane, Paul Okyere, Altmann, Elena C., Kosie, Jessica, Schuwerk, Tobias, Lopera, Diana, Wu, Yang, Reinelt, Tilman, Tsui, Angeline
Sample template forms for demographic data collection.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::51fc866a0c12eed7085ebde73b4d5704
Autor:
Chan, Kin Chung Jacky
In a 21st-century super-diverse world, young children are likely to speak different first languages which are not the majority language of society. For some children, preschool is one of the few environments where they experience this majority langua
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::62c54b81eb76c80604e35844efe2e3b2