Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Chan, Jeffrey Michael"'
Autor:
Chan, Jeffrey Michael
Social Stories™ are one of the most commonly-used interventions for children with autism (Green et al., 2006; Hess, Morrier, Heflin, & Ivey, 2008; Stahmer, Collings, & Palinkas, 2005). While there is a rapidly-growing literature base of Social Stor
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2152/6552
Autor:
Chan, Jeffrey Michael.
Thesis (Ph. D.)--University of Texas at Austin, 2009.
Title from PDF title page (University of Texas Digital Repository, viewed on July 30, 2009). Vita. Includes bibliographical references.
Title from PDF title page (University of Texas Digital Repository, viewed on July 30, 2009). Vita. Includes bibliographical references.
Publikováno v:
Journal of Behavioral Education, 2014 Jun 01. 23(2), 247-257.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43551285
Publikováno v:
Education and Training in Autism and Developmental Disabilities, 2013 Sep 01. 48(3), 412-420.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23880997
Autor:
Chan, Jeffrey Michael
Publikováno v:
Evidence-Based Communication Assessment & Intervention; Dec2021, Vol. 15 Issue 4, p214-217, 4p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Davis TN; Baylor University, Waco, TX USA., Machalicek W; University of Oregon, Eugene, OR USA., Scalzo R; Baylor University, Waco, TX USA., Kobylecky A; Baylor University, Waco, TX USA., Campbell V; University of Oregon, Eugene, OR USA., Pinkelman S; George Mason University, Fairfax, VA USA., Chan JM; Northern Illinois University, DeKalb, IL USA., Sigafoos J; Victoria University of Wellington, Wellington, New Zealand.
Publikováno v:
Behavior analysis in practice [Behav Anal Pract] 2015 Jun 04; Vol. 9 (4), pp. 389-402. Date of Electronic Publication: 2015 Jun 04 (Print Publication: 2016).