Zobrazeno 1 - 10
of 634
pro vyhledávání: '"Challenging environment"'
Autor:
Silpa Mullakkalparambil Velayudhan, Tong Yin, Shahin Alam, Kerstin Brügemann, Veerasamy Sejian, Raghavendra Bhatta, Eva Schlecht, Sven König
Publikováno v:
Biology, Vol 12, Iss 12, p 1483 (2023)
A study was designed to identify the genomic regions associated with milk production traits in a dairy cattle population reared by smallholder farmers in the harsh and challenging tropical savanna climate of Bengaluru, India. This study is a first-of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cf5a2dbffd0b4411973c09483ccdbc30
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
McLeister, Mark1
Publikováno v:
Studies in World Christianity. Nov2023, Vol. 29 Issue 3, p290-292. 3p.
Autor:
Ștefan, Mihaela Aurelia
Publikováno v:
Educatia 21 / Education 21. (21):133-143
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1043217
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Career Development International, 2019, Vol. 24, Issue 5, pp. 491-507.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/CDI-10-2018-0265
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Xin Dong, Mingfeng Wang, Abdelkhalick Mohammad, Weiming Ba, Matteo Russo, Andy Norton, James Kell, Dragos Axinte
Publikováno v:
IEEE/ASME Transactions on Mechatronics. 27:4217-4220
Autor:
K. M. Belise
Publikováno v:
EAI Endorsed Transactions on e-Learning, Vol 4, Iss 15, Pp 1-14 (2017)
The explosion of world-wide-web has offered people a large number of online courses, e-classes and e-schools. Such e-learning applications contain a wide variety of learning materials which can confuse the choices of learner to select. Although the a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cb8b602c4ec74e3a956d26005b459b93