Zobrazeno 1 - 4
of 4
pro vyhledávání: '"Chalányová, Oľga"'
Autor:
Mikuláš, Peter, Chalányová, Oľga
Publikováno v:
Marketing Identity. 4(1/2):454-462
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=534467
Publikováno v:
Marketing Identity. 4(1/2):410-422
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=534456
Autor:
Mikuláš, Peter, Chalányová, Oľga
Publikováno v:
Megatrendy a médiá / Megatrends and Media. 3(1):127-145
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=477669
Autor:
Mikuláš, Peter, Chalányová, Oľga
Publikováno v:
Perspectives on Culture; Vol. 18 No. 3 (2017): Online Search for Faith; 67-78
Perspektywy Kultury; Tom 18 Nr 3 (2017): Szukanie wiary online; 67-78
Perspektywy Kultury; Tom 18 Nr 3 (2017): Szukanie wiary online; 67-78
The paper deals with the phenomenon of microcelebrity as a trans- formation of celebrity culture stimulated by an evolution in the me- dia. Digitalization and technological convergence enforced possibili- ties of self-presentation of individuals onli