Zobrazeno 1 - 10
of 136
pro vyhledávání: '"Chainay H"'
Publikováno v:
Clinical Interventions in Aging, Vol Volume 13, Pp 1267-1301 (2018)
Clémence Joubert, Hanna Chainay Laboratory for the Study of Cognitive Mechanisms, University of Lyon 2, Lyon, France Abstract: This review presents a critical examination of current knowledge of the impact of combined cognitive and physical training
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/dbb1e0d1838f4c9c811d639263cb12ef
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Brain and Cognition 2006 62(3):198-205
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
The real object advantage in agnosia: Evidence of a role for shading and depth in object recognition
Autor:
Chainay, H, Humphreys, GW
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::cf4c620d6ca521db83b034afe991c46c
https://ora.ox.ac.uk/objects/uuid:d7cf9f72-3a4e-479d-8f68-179a0882e325
https://ora.ox.ac.uk/objects/uuid:d7cf9f72-3a4e-479d-8f68-179a0882e325
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.