Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"Chaimala, F."'
Autor:
Protopsaltis, A., Seitlinger, P. C., Chaimala, F., Firssova, O., Hetzner, S., Kikis-Papadakis, K., Pavel Boytchev
Publikováno v:
Scopus-Elsevier
Protopsaltis, A, Seitlinger, P C, Chaimala, F, Firssova, O, Hetzner, S, Kikis-Papadakis, K & Boytchev, P 2014, ' Working Environment with Social and Personal Open Tools for Inquiry-based learning: Pedagogic and Diagnostic Frameworks ', The International Journal of Science, Mathematics and Technology Learning, vol. 20, no. 4, pp. 51-63 . < http://ijlsmtl.cgpublisher.com/product/pub.266/prod.71 >
The International Journal of Science, Mathematics and Technology Learning, 20(4), 51-63
ResearcherID
Protopsaltis, A, Seitlinger, P C, Chaimala, F, Firssova, O, Hetzner, S, Kikis-Papadakis, K & Boytchev, P 2014, ' Working Environment with Social and Personal Open Tools for Inquiry-based learning: Pedagogic and Diagnostic Frameworks ', The International Journal of Science, Mathematics and Technology Learning, vol. 20, no. 4, pp. 51-63 . < http://ijlsmtl.cgpublisher.com/product/pub.266/prod.71 >
The International Journal of Science, Mathematics and Technology Learning, 20(4), 51-63
ResearcherID
The weSPOT project aims at propagating scientific inquiry as the approach for science learning and teaching in combination with today’s curricula and teaching practices The project focuses on inquiry-based learning with a theoretically sound and te
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::07eec0f5bb6c1e69bdbe38f6db88becc
http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-84922665397&partnerID=MN8TOARS
http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-84922665397&partnerID=MN8TOARS
Publikováno v:
Publons
Bedek, M, Firssova, O, Stefanova, E, Prinsen, F & Chaimala, F 2014, ' User-driven Development of an Inquiry-Based Learning Platform: Formative Evaluations in weSPOT ', Interaction Design and Architecture(s) Journal-IxD&A, vol. 23, pp. 122-139 . < https://www.semanticscholar.org/paper/User-driven-Development-of-an-Inquiry-Based-%3A-in-Bedek-Firssova/84ade8afcdf0d01be2c9b45da075dcdba56dc77a >
Interaction Design and Architecture(s) Journal-IxD&A, 23, 122-139. Interaction Design and Architecture(s) Journal-IxD&A
Scopus-Elsevier
Bedek, M, Firssova, O, Stefanova, E, Prinsen, F & Chaimala, F 2014, ' User-driven Development of an Inquiry-Based Learning Platform: Formative Evaluations in weSPOT ', Interaction Design and Architecture(s) Journal-IxD&A, vol. 23, pp. 122-139 . < https://www.semanticscholar.org/paper/User-driven-Development-of-an-Inquiry-Based-%3A-in-Bedek-Firssova/84ade8afcdf0d01be2c9b45da075dcdba56dc77a >
Interaction Design and Architecture(s) Journal-IxD&A, 23, 122-139. Interaction Design and Architecture(s) Journal-IxD&A
Scopus-Elsevier
This paper describes the formative evaluation activities that were designed and implemented during the development of the weSPOT inquiry based learning platform. With the ambition to provide a platform that supports a broad range of inquiry activitie
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::c6f7130df52b4e52fe99be53c5c7e08b
https://publons.com/publon/32105437/
https://publons.com/publon/32105437/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.