Zobrazeno 1 - 10
of 82
pro vyhledávání: '"Chabrera C"'
Autor:
Chabrera, C, Dobrowolska, B, Jackson, C, Kane, R, Kasimovskaya, N, Kennedy, S, Lovrić, R, Palese, A, Treslova, M, Cabrera, E
Publikováno v:
In Clinical Simulation in Nursing October 2021 59:23-31
Autor:
Chabrera, C., Aldomà, M., Bazo-Hernández, L., Faro, M., Farrés-Tarafa, M., Gil-Mateu, E., Gómez-Ibáñez, R., Insa, E., Medel, D., Peñataro-Pintado, E., Puiggrós-Binefa, A., Rascón, C., Sarria-Guerrero, J. A., Ricart, M., Suris, C., Fernández, P., Rodríguez, E.
Publikováno v:
Nursing Forum; 2/19/2024, Vol. 2024, p1-10, 10p
Autor:
García Fernández, A., Chabrera, C., García Font, M., Fraile, M., Lain, J.M., Barco, I., González, C., Gónzalez, S., Reñe, A., Veloso, E., Cassadó, J., Pessarrodona, A., Giménez, N.
Publikováno v:
In The Breast October 2013 22(5):902-907
Autor:
García Fernández, A., Giménez, N., Fraile, M., González, S., Chabrera, C., Torras, M., González, C., Salas, A., Barco, I., Cirera, L., Cambra, M.J., Veloso, E., Pessarrodona, A.
Publikováno v:
In The Breast June 2012 21(3):366-373
Publikováno v:
J PROF NURS
r-FSJD. Repositorio Institucional de Producción Científica de la Fundació Sant Joan de Déu
instname
r-FSJD. Repositorio Institucional de Producción Científica de la Fundació Sant Joan de Déu
instname
BACKGROUND: Interprofessional education offers students from different disciplines the opportunity to share learning experiences. PURPOSE: To develop and validate a Spanish version of the KidSIM Team Performance Scale, thus providing a tool for asses
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=RECOLECTA___::9a56dcfbe91bb2541337e73c464839bd
http://fundanet.fsjd.org/Publicaciones/ProdCientif/PublicacionFrw.aspx?id=20324
http://fundanet.fsjd.org/Publicaciones/ProdCientif/PublicacionFrw.aspx?id=20324
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.