Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Certified hotels"'
Autor:
E. V. Galenko, N. P. Ovcharenko
Publikováno v:
Вестник университета, Vol 0, Iss 5, Pp 54-59 (2021)
The article presents the concept of an ecological hotel, which justifies the need for development taking into account the environmental literacy of service consumers and solving environmental problems. The authors analyse the concepts of “eco-hotel
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9399399b66bb41cc85fb559510fc9777
Publikováno v:
Spanish Journal of Marketing -ESIC, 2019, Vol. 23, Issue 2, pp. 205-226.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/SJME-10-2018-0044
Publikováno v:
Spanish Journal of Marketing-ESIC, Vol 23, Iss 2, Pp 205-226 (2019)
Purpose – This study aims to explore the relationships among green practices, environmental corporate social responsibility (CSR) image, customers’ trust and their behavioral intentions in a certified hotel context and examine the moderating effe
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8ed83daa5a9a4da9add8933945754287
Autor:
Raquel Gómez-López, Jesús Collado Agudo, Ángel Herrero Crespo, Patricia Martínez García de Leaniz
Publikováno v:
Sustainability, Vol 13, Iss 12733, p 12733 (2021)
Sustainability
Volume 13
Issue 22
Sustainability 2021, 13(22), 12733
UCrea Repositorio Abierto de la Universidad de Cantabria
Universidad de Cantabria (UC)
Sustainability
Volume 13
Issue 22
Sustainability 2021, 13(22), 12733
UCrea Repositorio Abierto de la Universidad de Cantabria
Universidad de Cantabria (UC)
This study attempts to explore the role of certification bodies on the formation of customer behavioral intentions. A structured questionnaire was used to collect data from hotel customers in Spain. The results of the structural equation modeling ind
Publikováno v:
Spanish Journal of Marketing-ESIC
UCrea Repositorio Abierto de la Universidad de Cantabria
Universidad de Cantabria (UC)
UCrea Repositorio Abierto de la Universidad de Cantabria
Universidad de Cantabria (UC)
Purpose This study aims to explore the relationships among green practices, environmental corporate social responsibility (CSR) image, customers' trust and their behavioral intentions in a certified hotel context and examine the moderating effect of
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal or sustainable tourism, volume 26, issue 7, 2018, pp.1160-1177
UCrea Repositorio Abierto de la Universidad de Cantabria
Universidad de Cantabria (UC)
UCrea Repositorio Abierto de la Universidad de Cantabria
Universidad de Cantabria (UC)
Environmental certifications are considered an extremely useful tool to promote sustainable tourism; however, little is known about customer perceptions of these schemes and how these certifications might relate to customer behavior when there are cu
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::6aed0144b7f8e81f669fa0c017333c67
http://hdl.handle.net/10902/15032
http://hdl.handle.net/10902/15032
Autor:
Martínez García de Leaniz, Patricia, Herrero Crespo, Ángel, Gómez López, Raquel, Rondán Cataluña, Francisco Javier (Coordinador)
Publikováno v:
idUS. Depósito de Investigación de la Universidad de Sevilla
instname
instname
Este estudio desarrolla un modelo que explora la relación entre las prácticas verdes, la imagen verde, la conciencia medioambiental y las intenciones comportamentales de los clientes en un contexto hotelero certificado. Para testar empíricamente e
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=RECOLECTA___::3b0dc747b271d3e8075a549644f768fd
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.