Zobrazeno 1 - 10
of 72
pro vyhledávání: '"Cerkvenik J"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Senfield, J., Daubert, C., Abraham, W.T., Ghio, S., John Sutton, St.M., Cerkvenik, J., Linde, C., Gold, M.R.
Publikováno v:
JACC: Clinical Electrophysiology
JACC: Clinical Electrophysiology, 2017, 3 (8), pp.818-826. ⟨10.1016/j.jacep.2017.01.017⟩
JACC: Clinical Electrophysiology, Elsevier, 2017, 3 (8), pp.818-826. ⟨10.1016/j.jacep.2017.01.017⟩
JACC: Clinical Electrophysiology, 2017, 3 (8), pp.818-826. ⟨10.1016/j.jacep.2017.01.017⟩
JACC: Clinical Electrophysiology, Elsevier, 2017, 3 (8), pp.818-826. ⟨10.1016/j.jacep.2017.01.017⟩
International audience; Objectives This study sought to evaluate the impact of baseline PR interval on cardiac resynchronization therapy (CRT) outcomes in the REVERSE (Resynchronization Reverses Remodeling in Systolic Left Ventricular Dysfunction) st
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::b848fa94445422105a18d1bad29de590
https://univ-rennes.hal.science/hal-01740206
https://univ-rennes.hal.science/hal-01740206
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.