Zobrazeno 1 - 10
of 223
pro vyhledávání: '"Cengiz, Hüseyin"'
Autor:
Yıldız, Şükrü1 dr.sukruyildiz@gmail.com, Cengiz, Hüseyin2, Kaya, Cihan1, Alaya, İsmail1, Öztürk, Emine1, Tunca, Aysun Fendal1, Erdoğan, Aliye1, Yaşar, Levent1, Alay, İsmail1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Psychosomatic Obstetrics & Gynecology. Jun2022, Vol. 43 Issue 2, p99-106. 8p.
Autor:
Cengiz, Hüseyin, Ekin, Murat, Dagdeviren, Hediye, Yildiz, Şükrü, Kaya, Cihan, Kanawati, Ammar
Publikováno v:
In European Journal of Obstetrics & Gynecology and Reproductive Biology September 2014 180:46-50
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
KURU, Azem1 azemkuru@klu.edu.tr, CENGİZ, Hüseyin2 prof.dr.hcengiz@gmail.com
Publikováno v:
Marmara Cografya Dergisi. Jan2019, Issue 39, p221-241. 21p.
Autor:
KURU, Azem, CENGİZ, Hüseyin
Publikováno v:
International Journal of Geography and Geography Education, Vol 39, Pp 221-241 (2019)
Issue: 39 221-241
lnternational Journal of Geography and Geography Education
Issue: 39 221-241
lnternational Journal of Geography and Geography Education
The rapidly growing world population has brought population growth inurban areas. Increasing population in urban areas caused spatial and horizontalexpansion of cities. Sustainability level in urban areas and prevention ofurban problems before the oc
Publikováno v:
In Taiwanese Journal of Obstetrics & Gynecology August 2016 55(4):607-608
Autor:
Kaya, Cihan1 (AUTHOR) drcihankaya@gmail.com, Cengiz, Hüseyin1 (AUTHOR), Yeşil, Ali2 (AUTHOR), Ekin, Murat1 (AUTHOR), Yaşar, Levent1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Psychosomatic Obstetrics & Gynecology. Dec2017, Vol. 38 Issue 4, p284-291. 8p.
Publikováno v:
Volume: 24, Issue: 1 10-28
Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Günümüzde internet reklamları kişilerin çerez ve oturum bilgilerine erişerek kişiselleştirilmekte ve yüksek bir başarı elde etmektedir. Bu çalışmanın amacı internet reklamlarına benzer bir ortamın gerçek hayattaki reklamlar üzeri
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::f8269968e439bdfc56f0325a036b51ad
https://dergipark.org.tr/tr/pub/baunfbed/issue/65201/878224
https://dergipark.org.tr/tr/pub/baunfbed/issue/65201/878224
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.