Zobrazeno 1 - 10
of 50
pro vyhledávání: '"Celik, A.O."'
Autor:
Değirmenci, B., Kara, M., Kıdır, V., İnal, S., Sezer, T., Umul, A., Orhan, H., Çelik, A.O., Demirtaş, H., Yilmaz, Ö.
Publikováno v:
In Diagnostic and Interventional Imaging February 2017 98(2):133-140
Publikováno v:
In Diagnostic and Interventional Imaging June 2016 97(6):635-642
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Ocean Engineering 2006 33(10):1299-1321
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Celik, A.O., Güzel, E.B.
The purpose of this study is to design an instructional sequence triggering students' quantitative reasoning in the process of learning quadratic functions. The study was conducted as a design-based research, following a cyclical process. The study c
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3566::f6afd479e427cad09cf877d495a6cf1a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Celik A.O., Guzel E.B.
The quadratic function is an important concept for calculus but the students at high school have many difficulties related to this concept. It is important that the teaching of the quadratic function is realized considering the students’ thinking.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_____10652::cd52bce08eefef2dbebb8dc919de80ee
https://hdl.handle.net/11499/47955
https://hdl.handle.net/11499/47955