Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"Celebrity trustworthiness"'
Publikováno v:
International Journal of Information Management Data Insights, Vol 4, Iss 2, Pp 100239- (2024)
Utilizing the Unified Theory of Acceptance and Use of Technology 2 (UTAUT2) framework, this research delved into the behavioral intentions and actual usage of fantasy sports gaming apps. The moderating influence of celebrity trustworthiness and risk
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/85b5f6f8395f43ff8643415a1b512213
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Punjani, Krunal K., Kumar, V.V. Ravi
Publikováno v:
Journal of Advances in Management Research, 2021, Vol. 18, Issue 5, pp. 738-757.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JAMR-06-2020-0133
Publikováno v:
Management Science Letters, Vol 9, Iss 12, Pp 1965-1976 (2019)
Celebrities are individuals who are popular in public arena because of their physical attractiveness and trustworthiness. To take advantage of these components, marketers use celebrities for product promotion to create awareness and enhance the credi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8fc3b12bdf2f4cdea412782a31760cdc
Publikováno v:
Management Science Letters, Vol 9, Iss 12, Pp 1965-1976 (2019)
Celebrities are individuals who are popular in public arena because of their physical attractiveness and trustworthiness. To take advantage of these components, marketers use celebrities for product promotion to create awareness and enhance the credi
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.