Zobrazeno 1 - 10
of 43
pro vyhledávání: '"Celebrity credibility"'
Autor:
Ho-Mai, Nhi Thao, Tran, Vinh Trung, Nguyen, Vien Ky, Do, Uyen Thi Thu, Truong, Thanh Ba, Tran, Phuong Thi Kim
Publikováno v:
Journal of Research in Interactive Marketing, 2024, Vol. 18, Issue 6, pp. 1155-1177.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JRIM-08-2023-0265
Autor:
Singh, Ramendra Pratap
Publikováno v:
Marketing Intelligence & Planning, 2022, Vol. 41, Issue 2, pp. 214-228.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/MIP-04-2022-0156
Publikováno v:
IIMB Management Review, Vol 33, Iss 2, Pp 119-132 (2021)
This study examines the role of celebrity credibility in building brand equity and relationship continuity using brand credibility as a mediator. The experience of smartphone use is considered a moderator. This study included a survey of 376 select p
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ef021407ecb24d4a8d41c72ffd215bf3
Autor:
Deshbhag, Raksha R., Mohan, Bijuna C.
Publikováno v:
Journal of Indian Business Research, 2020, Vol. 12, Issue 1, pp. 79-92.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JIBR-09-2019-0264
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Acta Commercii, Vol 19, Iss 1, Pp e1-e9 (2019)
Orientation: Marketers are under increasing pressure to improve their brand equity, product sales and market share. Celebrity endorsement has been shown to impact all of these positively and is a highly effective tool for influencing consumer behavio
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3e1d89414c3f4a74952d580760cb98aa
Autor:
Mohd Suki, Norazah
Publikováno v:
Journal of Islamic Marketing, 2014, Vol. 5, Issue 2, pp. 227-240.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JIMA-04-2013-0024
Publikováno v:
Pakistan Journal of Commerce and Social Sciences, Vol 7, Iss 1, Pp 107-127 (2013)
Advertisers often make use of endorsers or representatives as trustworthy sources of persuasion for consumers' attitudes. Promotion of products through celebrities is a trendy advertising practice around the world. The present study judged the impact
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8c1ee2cf6c23433d8ac2c1513cf4c627
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.