Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Cela Alban"'
Publikováno v:
Die Bodenkultur, Vol 70, Iss 4, Pp 237-248 (2020)
This paper aims to analyze urban consumer preferences for Albanian honey, focusing on key product attributes such as origin, type, location and price, using a conjoint choice experiment and latent class approach. Origin and location-landscape were fo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f6f2a666cf0d430e814406edb5280e0d
Autor:
Pinsino, Alberto, Wu, Jianwen, Mohamed, Amira, Cela, Alban, Yu, Tsai-Chin, Rednor, Samuel J, Gong, Michelle Ng, Moskowitz, Ari
Publikováno v:
In Journal of Critical Care February 2024 79
Autor:
Cela, Alban1, Zhllima, Edvin1, Imami, Drini1 dimami@ubt.edu.al, Skreli, Engjell1, Canavari, Maurizio2, Chan, Catherine3
Publikováno v:
Bodenkultur: Journal for Land Management, Food & Environment. Dec2019, Vol. 70 Issue 4, p237-248. 12p.
Publikováno v:
Studies in Agricultural Economics; 2019, Vol. 121 Issue 3, p127-133, 7p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Pinsino, Alberto, Wu, Jianwen, Mohamed, Amira, Cela, Alban, Yu, Tsai-Chin, Rednor, Samuel, Gong, Michelle Ng, Moskowitz, Ari
Publikováno v:
Journal of Critical Care; 20230101, Issue: Preprints
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Die Bodenkultur, Vol 70, Iss 4, Pp 237-248 (2020)
Summary This paper aims to analyze urban consumer preferences for Albanian honey, focusing on key product attributes such as origin, type, location and price, using a conjoint choice experiment and latent class approach. Origin and location-landscape
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::799830ab21e8dc3e9a35d539be46c426
http://hdl.handle.net/11585/861267
http://hdl.handle.net/11585/861267
Publikováno v:
Scopus-Elsevier
This study aims at analysing Albanian consumer preferences for cheese using a structured survey. We focus on preferences for local cheese by grouping consumers into homogenous classes using a conjoint choice design. Research results indicate that the
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::0c6fb01f077b310a919839bf08d6eece
http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-85017154183&partnerID=MN8TOARS
http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-85017154183&partnerID=MN8TOARS