Zobrazeno 1 - 10
of 29
pro vyhledávání: '"Cayton, Emily"'
Autor:
Cayton, Emily Kelly
With technology's prevalence and the Internet's evolution from a didactic presentation of information to an interactive venue for participation, assumed relationships of authority and trust for a variety of institutions, especially museums, is being
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2152/ETD-UT-2012-05-5366
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Cayton, Emily, Jones, Gail
Publikováno v:
Science Educator; 2023, Vol. 29 Issue 1, p1-10, 10p
Social Cognitive Career Factors and Students' Interest in Electronics and Engineering (Fundamental).
Autor:
Cayton, Emily1, Jones, M. Gail1
Publikováno v:
Proceedings of the ASEE Annual Conference & Exposition. 2017, p5262-5269. 8p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.