Zobrazeno 1 - 10
of 62
pro vyhledávání: '"Cavicchia C."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
In the last years, the use of composite indicators has consistently increased, and the necessity to build model-based composite indicators with a strong methodological statistical approach becomes more and more important for reasons of trustworthines
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::35d4148c080efbc84c191cf8ceeb0bea
http://hdl.handle.net/11573/1619687
http://hdl.handle.net/11573/1619687
Autor:
Cavicchia C., Sarnacchiaro P.
The original article presented a printing error. Equation (6) should be corrected as follows:(Formula presented.). The online version of the original article has been updated, and it can be found at https://doi.org/10.1007/s40300-021-00204-x.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3730::fd1915410d76b70994c46fe0bc64c013
https://hdl.handle.net/11588/910274
https://hdl.handle.net/11588/910274
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Cavicchia C., Sarnacchiaro P.
Online education is nowadays becoming increasingly important in students’ learning process. To plan future activities within an online course, it is crucial to understand which factors mostly contribute to Student Satisfaction which, in turn, affec
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3730::47156c3f06adbc554ca91b6b5792deb9
https://hdl.handle.net/11588/910271
https://hdl.handle.net/11588/910271
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.