Zobrazeno 1 - 10
of 37
pro vyhledávání: '"Cave, Marie"'
Autor:
Bruel, Emmanuelle, Cavé, Marie-Annick, Chaperon, Ingrid, Chapuis, Catherine, Chatelard, Jenna, Chichoux, Christiane, Conan, Christophe, Duclos, Véronique, Gauthier, Muriel, Genton-Gabriel, Aline, Guichardon, Chantal, Guillaudeux, Valérie, Jacquemet, Jean-Marc, Lariguet, Sylvie, Leclerc, Sophie, Leport-Griffon, Marie, Magnier, Jacques, Marry, Robert, Masse, Chrystèle, Panarioux, Blandine, Perin, Olivier, Raymond-Capel, Danièle, Roman, Sabine, Saurat, Marie-Claire, Vourc’h, Françoise, Damon, Henri, Siproudhis, Laurent, Faucheron, Jean-Luc, Piche, Thierry, Abramowitz, Laurent, Eléouet, Marianne, Etienney, Isabelle, Godeberge, Philippe, Valancogne, Guy, Denis, Angélique, Mion, François, Schott, Anne-Marie
Publikováno v:
In Digestive and Liver Disease March 2014 46(3):237-242
Publikováno v:
Medical Education. Jan2017, Vol. 51 Issue 1, p89-96. 8p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Berendonk, Charlotte, Blix, Bodil Hansen, Hoben, Matthias, Clandinin, D. Jean, Roach, Pamela M., Compton, Roslyn M., Cave, Marie T., Caine, Vera
Publikováno v:
Berendonk, C.; Blix, B.H.; Hoben, M.; Clandinin, D.J.; Roach,P.M.; Compton, R.M.; Cave, M.T.; Caine, V.A. (2019) Narrative Care approach for persons living with dementia in institutional care settings. International Jo
Externí odkaz:
https://hdl.handle.net/10037/18040
Autor:
Clandinin, D Jean1 (AUTHOR), Cave, Marie‐Therese2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Medical Education. Aug2008, Vol. 42 Issue 8, p765-770. 6p.
Autor:
Cave, Marie-Therese1 (AUTHOR), Clandinin, D. Jean2 (AUTHOR) jean.clandinin@ualberta.ca
Publikováno v:
Medical Teacher. May2007, Vol. 29 Issue 4, p365-370. 6p.
Publikováno v:
Canadian Medical Education Journal
Background Narrative Reflective Practice (NRP) is a process that helps medical students become better listeners and physicians. We hypothesized that NRP would enhance students’ performance on multiple-choice question exams (MCQs), on objective stru
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.