Zobrazeno 1 - 10
of 102
pro vyhledávání: '"Cavanaugh, Jane E."'
Autor:
Mattila, Amy M., Astle, Janet K., Calhoun, Bridget C., LaCroix, Rebecca, Santacecilia, Gabriella, D'Acunto, Kristin, Cavanaugh, Jane E., Morgan, Allison A., Lassila, Holly
Publikováno v:
In Journal of Interprofessional Education & Practice September 2022 28
Autor:
Poloyac, Samuel M. a, *, Cavanaugh, Jane E. b, Hagemeier, Nicholas E. c, Kumar, Krishna d, Melchert, Russell B. e, O’Donnell, James M. f, Priefer, Ronny g, Touchette, Daniel R. h, Farrell, Dorothy F. i, Block, Kirsten F. i
Publikováno v:
In American Journal of Pharmaceutical Education 1 September 2018 82(7)
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2003 Jul 01. 100(14), 8532-8537.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3139961
Autor:
Poloyac, Samuel M. *, Block, Kirsten F., Cavanaugh, Jane E., Dwoskin, Linda P., Melchert, Russell B., Nemire, Ruth E., O’Donnell, James M., Priefer, Ronny, Touchette, Daniel R.
Publikováno v:
In American Journal of Pharmaceutical Education 1 October 2017 81(8)
Publikováno v:
In Neurobiology of Aging August 2017 56:100-107
Autor:
Hoang, Van T., Yan, Thomas J., Cavanaugh, Jane E., Flaherty, Patrick T., Beckman, Barbara S., Burow, Matthew E.
Publikováno v:
In Cancer Letters 28 April 2017 392:51-59
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Parmar, Mayur S., Jaumotte, Juliann D., Wyrostek, Stephanie L., Zigmond, Michael J., Cavanaugh, Jane E.
Publikováno v:
In Neurobiology of Aging March 2014 35(3):669-679
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Poloyac, Samuel M., Cavanaugh, Jane E., Hagemeier, Nicholas E., Kumar, Krishna, Melchert, Russell B., O'Donnell, James M., Priefer, Ronny, Touchette, Daniel R., Farrell, Dorothy F., Block, Kirsten F.
Publikováno v:
ETSU Faculty Works.
EXECUTIVE SUMMARY The 2017-2018 Research and Graduate Affairs Committee (RGAC) was given three charges aimed at helping academic pharmacy address barriers that must be overcome by both students and schools to attract, retain, and support the developm
Externí odkaz:
https://dc.etsu.edu/etsu-works/10233