Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Cavadini, Thalia"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Cavadini, Thalia1 (AUTHOR), Courbois, Yannick2 (AUTHOR), Gentaz, Edouard1,3,4 (AUTHOR) Edouard.Gentaz@unige.ch
Publikováno v:
PLoS ONE. 4/14/2022, Vol. 17 Issue 4, p1-29. 29p.
Autor:
Cavadini, Thalia1, Richard, Sylvie1,2, Dalla-Libera, Nathalie3, Gentaz, Edouard1,4,5 Edouard.Gentaz@unige.ch
Publikováno v:
Scientific Reports. 7/13/2021, Vol. 11 Issue 1, p1-13. 13p.
Impact of Innovative Emotion Training in Preschool and Kindergarten Children Aged from 3 to 6 Years.
Autor:
Lafay, Anne, Berger, Carole, Alaria, Laura, Angonin, Sonia, Dalla-Libera, Nathalie, Richard, Sylvie, Cavadini, Thalia, Gentaz, Edouard
Publikováno v:
Children; Nov2023, Vol. 10 Issue 11, p1825, 15p
Autor:
Buffle, Paulina1 Paulina.buffle@unige.ch, Cavadini, Thalia1, Posada, Andres1, Gentaz, Edouard1,2,3
Publikováno v:
Scientific Reports. 4/19/2021, Vol. 11 Issue 1, p1-10. 10p.
Publikováno v:
L'Année psychologique
L'Année psychologique, 2021, 121, pp.3-18. ⟨10.3917/anpsy1.212.0003⟩
Annee Psychologique
Annee Psychologique, Centre Henri Pieron/Armand Colin, 2021, 121, pp.3-18. ⟨10.3917/anpsy1.212.0003⟩
L'Année psychologique, 2021, 121, pp.3-18. ⟨10.3917/anpsy1.212.0003⟩
Annee Psychologique
Annee Psychologique, Centre Henri Pieron/Armand Colin, 2021, 121, pp.3-18. ⟨10.3917/anpsy1.212.0003⟩
International audience; Using facial gestures (especially lip reading) is known to improve speech comprehension. In the context of the COVID-19 pandemic, most teachers wear masks. This can affect learning to read, especially for children with poor ph
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::67c5f59f4442231e19a46d4fd89eab2a
https://inria.hal.science/hal-03482032/file/Effet-Masque-5-7ans-APK-LSC-TC-2021.pdf
https://inria.hal.science/hal-03482032/file/Effet-Masque-5-7ans-APK-LSC-TC-2021.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Cavadini, Thalia
Le processus d'ajustement psychologique à un événement de vie aussi dévastateur que la survenue d'une lésion de la moelle épinière est influencé par des facteurs situationnels (liés à des éléments contextuels) et dispositionnels (liés au
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::0900cda0af847542f1b299ca19106bce
https://archive-ouverte.unige.ch/unige:123389
https://archive-ouverte.unige.ch/unige:123389