Zobrazeno 1 - 10
of 39
pro vyhledávání: '"Cavada, L"'
Autor:
Menarello, G., Obbia, P., Lonati, F., Noci, C., Sperotto, S., Rovelli, A., Baldi, L., Benetollo, P. P., Bidone, S., Brolis, R., Brugnolli, A., Cavada, L., Destrebecq, A., Di Marco, R., Fontana, B., Lancia, L., Longhini, J., Pedrotti, D., Petrucci, C., Randon, G., Tameni, A.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::2cb13181837b83e5d42c1801bd61c536
http://hdl.handle.net/11695/105339
http://hdl.handle.net/11695/105339
Introduzione. Negli ultimi decenni la ricerca educativa in ambito infermieristico ha concettualizzato e sperimentato diversi modelli di insegnamento clinico. Obiettivo. Descrivere i modelli di insegnamento e tutorato clinico più utilizzati a livello
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4094::06ae41b05a9ca576ee01f98a225b2c09
http://hdl.handle.net/11585/608227
http://hdl.handle.net/11585/608227
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of clinical nursing. 21(13-14)
To explore and understand the experience of new informal caregivers in Italy during the transition from hospital to home.Frequent patient discharge into the home environment has lead to a significant increase in postdischarge care being provided by f
Autor:
Nanda, International, Rigon, L, Bedin, M, Cavada, L, D'Addio, L, Ledonne, G, Mantovan, F, Nebuloni, G, Novi, V, Pagiusco, G, Palese, A, Rasero, L, Riolfi, R, Rizzo, C, Tolome, S, Zampieron, A
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______310::170abbbd85503791165888dd9ed27098
http://hdl.handle.net/2158/773394
http://hdl.handle.net/2158/773394
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.